..:: abah ku merempit lagi ::..


abah.. abah..

semalam saya telefon mak saya.. bertanyakan kesihatan abah saya yang sekarang semakin manja pada hujan.. 

hehe.. abah demam sbb petang tu dia dok tadah kepala time bersihkan kandang kucing kat depan rumah..

mak: abah beli motor.. nak g kedai (refer sini) naik moto katenyer.. 
saya: aik??? moto ape pulak yg dibelinye tu..
mak: honda.. honda wave..
saya: abis, nanti nak beli barang2 masak kat kedai macam mane?
mak: pagi2 tu abah keluar naik kete mcm biasa.. nanti tengah hari, dia balik la, tukar moto.. leceh nak parking kete kat bawah tu katenye..
saya: hum.. yer la.. 
mak: dah abah suka, ikutkan aje la.. nanti akak balik bleh ronda2 naik moto..
saya: akak mane ada lesen moto mak.. hehe ;p


~ wave ultimo 125x ~

gambo: google

No comments:

Post a Comment