..:: panggilan sayu dari dia yang bergelar EMAK ::..

"assalamualaikum.. akak.. akak kat maner nak.."
"waalaikumsalam.. akak kat opis mak.. mak ok?"
"mcm xberapa ok nak.. badannya lemah mcm dah lama sgt sakit.." (t_t)
"sabar lah mak.. mungkin sbb mak lama sgt kat spital ritu & mak x dpt tdo 4 malam tu.."
"mungkin la nak.. akak balik x nanti nak... akak balik ari ni kan.."
"haah mak.. nanti akak balik pas keje.."
"ok.. akak hati2 yer nak.."
"ok mak.. nti kite jumpe yer.."


huuu~ ini la perbualan saya dengan mak saya sekejap td..


mak dengan suara yang tertahan2 ( yang saya yakin disebabkan menahan sakit selepas
menjalani pembedahan implan lututnya pada 21 Oktober yang lepas..) sentiasa menyuarakan
rasa rindunya pada saya..


bohong & sangat dusta andai saya kata saya tak rindukan mak saya..
ptg ni saya akan balik dengan en.amirul & jumpe ngan mak & seluruh family..


p/s: doakan keselamatan kami..

No comments:

Post a Comment